Wednesday 29 May 2013

telling you about one guy the name is "rozaikhi shafiee"

hai assalamualaikum,reding..rozaikhi shafiee bf baru i..dulu si hazrat sebab dia lah aku nak dekat hilang jkii ni..apa fikir aku suka sangat ngan si hazrat tu ha??(maaf saya tak minat lelaki kejar hot/kalau dah memang hot tu takpa) tapi now bukan nak story pasal si lahabau tu nak story pasal the rozaikhi shafie ni hehe..i decid nak couple balik after exam PMR ni..tapi tak tahu lah jadi ke tak.it's up to jkie..aku tak boleh nak paksa dia untuk terima aku balik..kalau dia dah ada orang lain tak apa aku terpaksa redha je lah...aku pun dapat rasa yang dia sekarang MUNGKIN tengah FALL IN LOVE dengan mana mana girl dekat area dia tu..tak apa..kalau ikutkan aku nak je couple ngan dia sekarang tapi nampak sangat yang dia taknak taknak couple..but isokey thats not a big deal...tapi serius aku sayang sangat kat dia..cara dia layan aku lain tak sama ngan cara orang lain..tapi aku geram sangat ada sorang perempuan ni asyik je nak buat aku gaduh ngan jakie aku tak faham lah..apa masalah kau eak sebenanye ha?pompan? aku dah bosan ngan perangai kau ni..kau nak berjantan ke apa mampos aku tak ambil kesah yang kau suka sebok hal aku kenapa ha?hish bosan lah ngan kau..pastu nak tuduh aku kacau relaionship kau lah apa apa lah ea tolong lah..dah lah laki kau tu tak ada rupa..baik bf aku ni ha lagi ada rupa dari laki kau....tolong lah wey jangan nak ganggu hidup aku lagi dah camon lah girl..jaga lah maruah kau tu sikit..whatever is aku sayang kat kau lah jkiee...aku tak boleh nak lupa kat kau sumpah aku sayang kat kau!!actualy harap aku dapat kau balik sayang...to you take care sayang love you so much!! <3<3<3 ..k assalamualaikum..im your girl eyraa..tak jawab dosa,kalau jawab sayang..byeeeee... :)

No comments:

Post a Comment